13 november, 2007

Sadki pohod

Jutri (14.11.) je svetovni dan sladkorne bolezni. Ker sem zadnji mesec čisto okupirana z vsem, kar se dogaja diabetičnim bolnikom, se čutim dolžna, da naredim malo propagande za zdravo življenje. Torej jejte manj sladko hrano in redno migite (bla, bla, bla…). No za tiste, ki imate jutri kakšno minutko viška pa lahko povem, da bo dogajalo na Kongresnem trgu, in sicer bo pohod ob 16.uri. Vabljeni vsi, da kaj novega izveste! mene žal ne bo, ker bom delala... Ja s sladkornimi bolniki :)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ooo, to sem pa vedela. :-) upam, da mi uspe z mularijo kaj pridrveti do kongresnega...

Simona pravi ...

No le pridrvite! Danes sem izvedela, da bodo merili krvni sladkor in HbA1c (delež določenega hemoglobina v krvi, ki pove kakšna je bila povprečna koncentracija sladkorja v krvi v zadnjih treh mesecih),tko da boste lahko tud vidl kako je z vašim krvnim sladkorjem.

Bojan pravi ...

v danšnjem Dnevniku si omenjena: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/280736/
daj mi pošlji cel članek, ki si ga napisala.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails