22 december, 2007

Predpraznične čistilne akcije

Ko sem bila še majhna, smo pred božičem vedno pospravili celo hišo (no kolikor nam je pač uspelo). Tako sem se danes v predprazničnem vzdušju lotila našega malega domka, da se sedaj sveti kot nov. Celo pregrinjala s foteljev sem oprala, tko da se bo lahko praznični duh veselo naselil po stanovanju. Ta teden smo družno naredili okraske za na okna, da slučajno Božiček ne bi zgrešil našega stanovanja. Imamo celo 30 centimetrsko novoletno jelko, da bo še vedel, kam naj odloži darila!

Da pa ne bi v tej predbožični evforiji čisto pozabila nase, me že en teden opominja knjiga Si to, kar ješ, ki se že kak teden valja po naši kuhinjski mizi. Pri nas je od takrat prepovedano jesti »stresno« in »slabo« hrano, poleg tega pa gorje ti, če te kdo zaloti, da ješ sadje v kombinaciji z drugimi živili, ali še hujše da ješ skupaj beljakovine in ogljikove hidrate. Včeraj popoldne sem v knjigi rešila test o zastrupljenosti telesa in dosegla rezultat, ki mi je naravnost brez olepšav povedal, da sem poosebljeno odlagališče toksinov. Posledično mi ni preostalo drugega, kot da sem po nasvetu dr. Gillian McKeith nemudoma pričela s prečisčevalnim dnem, zato danes jem samo sadje in zelenjavo. Glede na naš nov strog režim, ki veje po našem čistem stanovanju, se lahko zgodi, da nas kmalu ne bo več moč prepoznati. Torej če boste čez kakšen mesec na ulici zagledali bitje, ki bo izžarevalo poosebljeno zdravje, čistost telesa in duha, bo ta morda naravnost iz našega stanovanja. Da je ta skrb odveč, je poskrbela dr. Džil poskrbela s prepovedjo pitja alkohola, ki jo bomo verjetno še danes vsi po celi črti ignorirali. Šment pa ta veseli december.

2 komentarja:

lili pravi ...

knjigo sem prebrala že n-krat in vsake toliko si rečem, zdaj pa bom res tako jedla. samo kaj, ko zmeri kaj vmes pride. izgovori, vem. sem jo pa kupila še ivu in tako včasih družno poskušava ne mešati OH in B. december morda pa res ni najbolj primeren mesec za začetek. jaz mam v planu spet januar!

Simona pravi ...

Ja se čisto strinjam, da se je težko iti take štose decembra. V resnici nismo tako striktni, je pa res da se malo trudimo. Predvsem pa se na račun knjige in nekaterih "zelo strokovno povedanih" izjav neizmerno zabavamo. Ja, januarja pa bo šlo zares! Se bova lahko spodbujali!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails