31 december, 2007

Pa začnimo znova

Ne morem spat. Pa je skoraj nujno. Danes je zadnji dan tega leta, pet ur in bo treba vstat za v službo, potem v trgovino, pa žurat... Pa še vedno ne vem kam.
Morda je čas za novoletne obljube. Katere imajo pri meni na dolgi rok le redko učinek. Do zdaj sem čisto v resnici izpolnila le tisto, da si ne bomveč grizla nohtov. Lahko letos spet poskusim (da slučajno ne prekinem dolgoletne tradicije) z dolgoletno znanko, ki več kot očitno ne odobri učinkovih sadov, da bom letos pa res, čisto zares shujšala in zdravo živela.
Morda je čas za inventuro (joj, pa ne morem to tako javno, ali pač?). Kakšno takšno v stilu B. Jones? Samo ne vem, kaj naj dam na seznam. Število fantov, število izgubljenih /pridobljenih kil, število dobrih seksov, število mastnih pic, zamenjanih služb, juice vodk, napisanih izvidov, avijonskih letov, prebranih knjih, osvojenih gor, prežuranih noči, novih hlač, angin ... Bo to kaj povedalo o tem, kakšno je bilo moje leto? Kakšnemu tržnemu analitiku že mogoče, da na primer lahko razmisli o razširitvi ponudbe vodke na Fužinah. Pa meni? Bolj malo. Lahko sicer spet malo tekmujem s sabo, se malo pohvalim (Egotrip rules!) in pograjam (Definitivno mi ne bi bilo treba pojesti vseh tistih čokolad!). Mogoče bi šlo boljše, če pomislim na število srečnih dni (očiten porast na prejšnja leta - opa, pa imam spet egotrip :), na sprejete svoje temne strani (bi se še dalo kaj naredit), dogodke prežete z ljubeznijo, zaupanjem in lepoto ... Pa če ravno mi te informacije ne povedo, kakšno je bilo leto, ki se bo danes izteklo, pa me vzpodbudijo, da se splača truditi za lastno srečo. Da se splača, vsak dan spomniti, da sem sama odgovorna za to, kako se počutim, da se splača kaj odpustiti, kaj spregledati in gledati z nasmehom naprej.
Tako dragi moji! Nič ne bo letos z novoletnimi obljubami, niti z zabavnimi inventurami. Danes bo samo dan, ko bom hvležna za vse, kar sem lepega doživela in bom z nasmehom pogledala naprej. Za vas pa iste želje, kot mi je lani zaželela Barbara:
Med dvema trenutkoma se odpro vrata v nov čas,
a sreča vendarle ni v tem času, temveč v nas!
Poiščite svojo srečo ...








Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails