04 marec, 2008

Bolj stari bolj ...

Ne morem verjeti, kaj se zgodi samski punci, ki letos še ni od blizu ugledala moškega telesca (no če ne štejemo cimrovega razgaljenega postopanja). Z zadnjih dveh dnevih sem namreč pogledala dve romantični komediji. In pazi to - z užitkom! Tako da sem se celo smejala glupim foram in zraven NE razmišljala o tem, kako vse to ni mogoče v resničnem življenju. In pazi še to - enega sem gledala celo v kinu, in še huje - ni mi žal tistih evrov.
Priznam, ne vem, kaj se dogaja. Bili so namreč časi, ko sem gledala skoraj izključno neameriške filme ter sem ter tja kakšno dramo. Spraševala sem se, kako lahko snemajo vedno iste filme kot so romantične komedije ter akcijski trilerji in kdo za vraga hodi to prostovoljno gledat. Očitno od službe naveličane 26-letnice, ki so pozabljajo, kako dišijo moški in fantje, hihi. Patetično ali ne, sem se danes imela fajn. Skoraj bi si upala priporočiti film ... No rajši ne, če greste v kino, kar pojdite, kaj pametnega gledat. Burton je baje dober :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ampak sličica je pa videti bolj kot bBollywood! :)

Simona pravi ...

Ja Tjaša maš prav, sej je bollywoodska. Sem iskala kakšno romantično ameriško pa nisem našla, pol sem pa kar bollywood odtipkala in se je usulo romantičnih slik.
No, mogoče res ni čisto v kontekstu, ampak mi je smešno objavit post brez slikice. Lp

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails