28 marec, 2008

Moji novi gojzerji

Nisem preveč navdušena nad šopingom. Slpoh če gre za meni pomembne zadeve. Zato mi je že sama misel, da je treba kupit nove gojzarje precej smrdela. Potem se je še dodatno zakompliciralo, in sicer:
  • kaj bi sploh rada (gojzarje za kakšne razmere - logično za vse, a ne)?
  • kolk bi dala denarja?
  • kako strašno čudno nogo imam (da so mi bili vsi spredaj preozki in zadaj preširoki)?
Pravjo, da pri nakupu takih zadev ni fajn delat kompromisov, ampak jz sem jih vseen. Po kar nekaj razočaranjih, ko sem že mislila, da imam idealen čevelj (pa se je potem na klančini pokazalo, da me vseeno spredaj žuli) in po tem ko me je nekam prijelo, ko me je ena od prodajalk poskušala prepričati, da tale "materjalček" pa se res "luškano" obnese v slabem vremenu, sem se odločla za tele. Ker so mi najbolj stali na nogi, vsaj v trgovini (Mimgrede v Annapurni so res kul, ti dovolijo, da jih maš doma en dan gor, da vidiš, kako ti sedejo. Tnx Rok!) Kako se bodo pa obnesli drugje pa bomo videli. Upam na čim manj žuljev in čim več vrhov!



Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails