06 april, 2008

Kosovanje

Že dobra dva tedna na mojem balkonu gnezdijo kosi. Mama kosica, ki se čisto nič ne boji mojih radovednih pogledov, pridno čepi na gnezdu. Metem, ko oči kos prinaša slastne črve. Po mojih ocenah so se nekje včeraj ponoči izvalili mladi kosi, ki so še čisto betežni. Glede na pretekle izkušnje bodo zelo hitro zrasli in že čez nekaj dni odleteli. Danes pa so bili vsi razen očija kosa razpoloženi za fotosešn :)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Svašta. A zelo čivkajo?

Marko pravi ...

O, super :) ene 10 dni pa bodo šli, mi smo meli podobno srečo doma, konec poletja so eni muharji gnezdili v tegelcu za rože na podestu. Lepo lepo, pridno slikaj.

Simona pravi ...

Nč še ne čivkajo. Malo so že večji, ampak še vedno čist bogi. Je pa res, da ko enkrat začnejo čivkat, jih pol kmalu ni več, ker že odletijo. Se pa pridno množijo in vajo gnezdenja ponovijo pri meni ene trikrat na leto. Jz sicer včasih komaj uspem ugotoviti, ker se cela zadeva zgodi tako hitro ...

Simona pravi ...

No danes zvečer malih kosov ni blo več. Res presenetljivo, kako lahko še tako nerazviti ptički letijo, še preden mi jih je sploh uspelo slišat čivkat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails