23 april, 2008

Segrevanje

Nisem zginila iz obličja zemlje. Samo sosed ja pametno potuhtah, da altruizem nikamor ne pelje (saj ne, da strinjam z njim) in zablokiral svoj internet. Mi smo za svojega vlogo že zdavnaj vložili ampak še čakamo in čakamo...
Čas so mi zapolnjevale v zadnjih dneh precej luštne stvari, omembne vredna je mogoče včerajšnja infrared savna. Prvič sem namreč poskusila to čudo in morm reč da je blo super. Na kratko je stvar v tem, da ni v savni nič kaj vroče, kar je kar hecno, če si navajen finske. Namesto vročega vlažnega zraka te tu segrevajo infrardeči valovi, ki naj bi prodrli globje pod kožo in bli zaradi tega ultraučinkoviti pri odstranjevanju strupov in maščob (jupijej!). Seveda se mi je porajalo vprašnje, a je takle poseg v telo res zdrav, ker me vse skupaj namreč spomni na mikrovalovno pečico (IR valovi so na spektru svetlobe med vidnimi in med MW). Sam na žalost sem premal fizika in kemika, da bi si stvari lahko do konca razčistla. Včasih tud drži, da kar ne veš ne boli :)

3 komentarji:

Bojan pravi ...

Umetnik med psihologi.

P.S.: nima veze z objavo.

lili pravi ...

enkrat sem brala o tem, abje so infrared žarki celo zdravi in niso isto kot tisti iz mikrovalovne, ki baje niso kul. kakorkoli, po mojem ti ni nič škodilo. meni je tudi fajn taka savna.

Simona pravi ...

@bojan: tnx!
@lili: no hvala, da si me pomirila. Itak obožujem vse vrste savne, ta IR je pa sploh kul, če ti slučajn paše čvekat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails