27 avgust, 2008

Paradajzomanija


Po skoraj dvotedenskem zavlačevanju s tem postom, predvsem z namenom, da bi ga lahko opremila s primernim fotografskim materialom (pa vedno pojemo preden uspem slikat), sem se odločila, da idejo spravim naprej, da me sezona ne prehiti.
V zadnjem času se po naši kuhinji spet vrti kuhalnica in za vse tiste, ki imate kot jaz poln hladilnik zelenjave in vam včasih zmanjka idej, ponujam dve ideji (predvsem pa da sama ne pozabim teh briljantnih receptov).
1. Lečina juha:
Zrežeš por, bučko in nekaj domačih paprik, jih malo podušiš na olivnem olju ali kokosovem maslu. Zaliješ z vodo, dodaš lečo in kuhaš cca.10 minut. Posoliš, začiniš z vsemi mogočimi začimbami (sveža bazilika, šetraj, origano, timijan, koper in čili), med katerimi ne smeš pozabiti na curry in tud ne smeš šparat z njem! Notri zrežeš še dva paradižnika in kuhaš še kakih pet minut. Pokličeš najdražje za mizo. Za tiste najbolj lačne lahko juho obogatiš s kakšno žlico pasirane skute.
Pro: ker je takoj, skoraj zastonj (no če maš vrt), zdrava in ostane za drug dan, ko prideš zbit iz službe.
2. Šejk a la Simona:
Zmiksaš s paličnim na osebo dve pesti borovnic, paradižnik, pol banane in par žlic skute. Sveže ponudiš in ne razlagaš kaj je notri. Sestavine lahko mirne duše malo menjaš (jogurt namesto skute, robide, maline, namesto borovnic, pa tud banana ni obvezna).
Pro: je takoj, ni presladek, porabiš stare zaloge iz hladilnika, res je dober :)

Pa dober tek!

5 komentarjev:

Bojan pravi ...

Kdaj lahko pridem?

tjasa pravi ...

Tole s tem šejkom je pa zanimivo! Na prvo žogo malo čudno, ampak če tako pomisliš - nenazadnje pijemo paradižnikov sok, ne? Bom enkrat ob priliki (pri meni sadje glih ne ostaja, ker ga skoraj nikoli ni) poskusila.

Mojca pa paradajze suši.

Simona pravi ...

bojči, kadar češ, pomoje lahko že jutri ali v petek, kar naroči se :)
P.s. lahko mi prineseš tud kako bučko :)

Tjaša - ja kamot crtaš sadje - jz jem paradižnik s skuto - spasirano ali ne skor vsak dan, ker je res prva liga. In kot sama praviš, itak pijemo tud paradižnikov sok, samo da tukaj res veš kaj je notri!

tjasa pravi ...

Tudi ta kombinacija mi je čisto malo odpiljena. :) Paradižnik in skuta? Pa to soliš? Kisaš, oljaš? Ali kar tako?

Simona pravi ...

Jz samo malo posolim, kisat res ni treba (mogoče balzamični), tud olja ne dam, čeprav priznam da bi mogoče kak bučni šel super zraven. Se pa prileže kak listek sveže bazilike ali pa še kaj prosto po domišljiji.
To je pri meni taka malica na hitro, ko se mi nič drugega ne da naredit, pa res paše v teh poletnih dneh.
Sploh pa se mi zdi zdi da gre skuta ful dobro z vso zelenjavo, pa še pomaga, da se malo nasitiš, sama zelenjava men kar pade skoz :)
Sporoči, kako ti bo všeč :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails