12 december, 2009

Bučkoland

Zadnje čase sem dosti doma. Večinoma zato, ker poskušam končat že več let nazaj začete stvari in s stresti to breme s svojih ramen, malo pa tudi zato, ker mi je ponavadi strašno prijetno. Stanovanje je kot moj mali otročiček, ki bi mu najrajši kupil pol trgovine, četudi pol od tega niti malo potrebuje. Tako sem v enem od takšnih navalov ljubezni kupila veliko preveč novoletnih bučk kot jih zmore nositi moja drobcena smrečica. Ker pa sem čisto preveč ošabna, da bi ostale pospravila v omaro in prelena, da bi jih lepo izobesila po oknih, sem jih po liniji najmanjšega odpora napolnila v razne kozarce, od kjer mi sedaj neutrudno čarajo praznično vzdušje. Ko bo zraven zadišalo še po kuhanem vinu in keksih, bojo pa še angelčki pozabili, kje so ta prava nebesa :)

Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails