13 april, 2010

Aprilski razcvet



Vem, da sem zadnje čase čisto brezzvezna. Ko pa se moj svet res vrti le okoli malih kužkov, službe in pobegov v majhne radosti. Verjetno se strinjate, da ga ni čez mirno nedeljsko kosilo z domačo kremno juho iz divjih špargljev z skutno-zdrobnimi knedlci in regradovo-motovilčevo solato. In pogledov na mali dve, ki rasteta še hitreje kot vsi popki naokoli, odprirata male očke, delata prve korake in ližeta svoj prvi rižolino :) Pomlad v razcvetu mi je najljubša in bi jo imela kar celo leto, če bi se dalo. Verjetno sem si zato omislila tapeto iz Sisija s cvetočim drevjem in ptički, da me bo vso naslednjo zimo spominjala, da se dnevi vendarle enkrat podaljšajo in da ti od sonca lahko zagori obraz. Pa še galerija iz našega kadela :)

Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails