12 april, 2007

Odločitve


Spravljam se v Indijo. Končno imam narejen plan in jutri grem kupit karte. Odločila sem se, da po enomesečnem potovanju po severu z Ireno, ostanem tam še en teden sama, odletim v Bangalore in grem k Sai Babi. Ne me vprašat zakaj. Pojma nimam, kar prijelo me je. Zelim si biti malo sama. Je pa res, da je super občutek, ko te nekaj prime in to lahko zares uresničiš. Stvari se namreč kar poklapajo, ko se enkrat spustiš in pustiš stvarem svojo pot. Ne rabiš nobenega posebnega truda, kar pojavijo se ljudje s pravimi informacijami. Še dobro, ker ne vem od kje bi zdaj vzela posebno energijo za trud. To mi je tako všeč, kardar se pojavi tak splet nakjučij.
Kadar sem pomirjena sama s sabo, so odločitve tako preproste. Upam, da to ni letanje visoko, vendar odraz prave poti. Ne bi si želela leteti in padati, ker se mi ne da. Prevečrat sem že probala. Zdaj se mi ne mudi, verjetno prvič, še sama ne morem verjeti, da sem se malo ustavila. Rezultati pa so odlični, počutim se super. Najbolj pa sem vesela, da lahko prepoznam, kaj si želim.

Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails