17 julij, 2007

pred odhodom

Tako dragi moji, sedaj gre za res! Odhod je čez nekaj ur.

Vse dileme so večinoma rešene, spalko imam novo, šotora nimava (vsaj kolikor jaz vem), imam nekaj toplih cunj (na sploh mam zelo malo cunj, sem še sama nad sabo presenečena). Vesela sem, da moj velik rukzak tehta 11kg (kar je še sprejemljivo), mu pa mali precej konkurira z 4 kg. Ni kaj nanosila se bom.

Plana še nimava, vse je v še v nitih usode :) in najinih, upam, da čim bolj pametnih, odločitev. Poslala sem sicer nekaj mejlov za treke in indijci se kar grebejo zate, da vzameš njihovo ponudbo in v ta namen te obsipujejo z ogromno ljubezni (že v mejlih, kako bo zares tam!).

Upam, da bodo razmere z netom tam precej ugodne in da se bomo lahko veliko brali. Pa želim si tudi, da vas ne bi preveč pogrešala. To bo izziv…

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Ma ja nooo, dej ne bluzi noooo. Ej nooo, jaz pa kr sam.
Kam bom pa svoje punce pelju??
Kdo bo pa skrbel zame nooo?

Piši mi, prav?
Pridna bodi pa čuvi se.

lp

Unknown pravi ...

Eni tule te bomo prav hudo pogrešali.
sam tolk, da veš..

Unknown pravi ...

Saša jaz predlagam, da se mi kr zmenmo recimo u Mačku pa malo obujamo spomine po Simoni, no seveda še kakšno spijemo, mogoče zažuramo, ......, :))
Simona, ti bomo pol slike pokazal.

Ej a si na avionu kej bruhala? Je bila že kakšna avantura?
Ej a veš da cimra sploh še ni blo. Pičk .....

Ajdi, Denis te gleda

Andreja pravi ...

SIMONA, ti samo uzivaj!!!! in se prepusti

lp andreja in tanja

nina pravi ...

tale tvoj blog pa kr disi po tebi... :) dekle po pamet! lupcka

Unknown pravi ...

Denis, pri vsem skup je zanimivo, da sma se že s Petro pogovarjale o tem. Torej, če/ko se dobima s Petro, javima tudi tebi. Ok?

Zdaj pa še za Simono. Držim pesti, da čimprej prideš do kakega neta, da se nam javiš.
Mej se res luštn!
lupčk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails