04 februar, 2008

Kam gremo?

Komaj sem prilezla čez polovico (ja ja, me je sram), kaj pa vi?

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Enaka beda: komaj čez polovico.
Tolažim se s tem, da je večina vprašanj dost' teoretskih in poznavanje odgovorov nanje ne vpliva bistveno na to, kako zelo segrevam planet. :) (Planiranja letalskih poletov mi še niso zaupali) :)

Simona pravi ...

Tjaša, tud jz se s tem tolažim. Sam mi je pa grozno, ker vem da so moje "ekoakcije" pljunek v morje proti temu, kako mi uspe prispevati k onesnaževanju (ampak enim stvarem se res težko uprem).

Anonimni pravi ...

A je bil Konfucij tisti, ki je rekel, da se pot začne s prvim korakom? Tako "sustainable", kot so živali, ne bomo nikoli (mislim, a si predstavljaš, da bi se namesto tuširanja samo izdatno polizali) :)... a gram pri tebi, lahko pomeni tono pri množici ljudi. Predvsem pa je treba o tem govoriti: vem, ker vem, s kakšnimi očmi me kdaj (recimo v službi) gledajo, ko provalim kakšno tako, kot je ta z jogurti. Edino, kar me še ni doletelo, me pa (verjetno) bo, da mi bodo enkrat naredili kak štos z SUVji. Kar majico z napisom SUV SUX bi si dala narest. ;)

Simona pravi ...

Haha! Tale z lizanjem je sploh sočna...
Se strinjam z malimi koraki, tko da prosim stopicajte še naprej!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails