11 februar, 2008

Prvi metuljčki

Kako lepo je odpreti novo temo na blogu. Sploh če se jo poimenujem Južna Amerika. Danes sem namreč v minuti spraznila svoj s plačo obogaten račun za letalsko karto. In prvi potovalni metuljčki so se zbudili v mojem trebuhu. Torej, po tem, ko bom sedaj nekaj mesecev gulila španščino, bom julija z veliko belo ptico poletela najprej v Limo, potem se v enem mesecu nekako priklatila do La Paza, odkoder se vrnem domov. Andrej, če boš priden, dobiš v petek še svojo karto :)

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zakooon! Me vzameš s seboj? :)

Anonimni pravi ...

oooo, še mene ;-)

lili pravi ...

kul.

Simona pravi ...

Vsi lahko greste zraven!!! Več nas bo bol bo lušn!

andrejV pravi ...

Hehe, super.
Midva sma se pa bala, da nama bo dolgcajt na poti...
Sam...Simona...ka pa če vsem zainteresiranim poveš, kolko je bla karta...
Mam nekak občutek, da bi cena precej povzročila upad.
Hja, že odkar sm plačal karto sm pridn kot menda še nikol. Ziher me bo miklavž konc leta lepo obdaril...heheh, no, še prej pa ti z mojo karto ;)

Anonimni pravi ...

Morda se srečamo :-) Nekje konec leta se namreč odpravlajm v tisti konec...ne vem sicer če me bo pot Inkov še vedno tako ogrevala kot danes, ampak lahko rečem, da če navdih ne bo spremenil svoje smeri...potem je Latino absolutno na tistem mestu, kjer se prikažem tudi jaz...no, sedaj imam že veze v America Latina :-)

Uživaj...jaz vse bolj postajam pravo-pečena in etiketirana novinarka...in srečna sem za to!

Simona pravi ...

@Mojca
Ja to bi bilo res luštno, če bi tam ostala do konca leta,ampak mislim da bo poletni mesec minil kot bi trenil. Čestitke za uspešno karierno pot! Komaj čakam, da te kaj vidim na TVju!

Katarina pravi ...

ta četrtek je bil v poletu objavljen potopisni članek o peruju, če te zanima

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails