10 februar, 2008

Tistega lepega dne










Kako lepo pa je zadnje dni? Noro, razburljivo, vse razbohoteno. Ne vem, kaj mi je najbolj všeč? Toplo sonce na licu, vonj po trohlem listju, vijolični žefrani, pobočje polno teloha, hladen veter na vrhovih, šumenje jeza, prijazni nasmehi, mahajoči repki, blato na čevljih... Pa še podaljšan vikend je. In res lahko rečem, da sem noro srečna, hvaležna in vse kar paše zraven!

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kaksne fotke! Vauuu! In kaksno vreme! Vidim, da si se imela full lepo. Mi je kar malo zal, da sem prespala tako lepo nedeljo...

Simona pravi ...

Ja res je bilo luštno. Da ne bi prespala raje nisem šla z vami, ste se pa zato ve ponoči noro imele!
Saj bodo še lepi dnevi...Žuri pa tudi, a ne?

Anonimni pravi ...

seveda! drug vikend grem po tvojih stopinjah ... na soncek

Anonimni pravi ...

S kom se pa ti to sprehajaš?
Se preslabo vidi na fotki..
Joj, sem radovedna:)

Unknown pravi ...

Ja ja, to sta oči pa mami.
:)

Sam še hčerkica Jerneja manjka

he he he

Simona pravi ...

aha, vidim, da je oči že opravil svojo dolžnost, še preden je mami prišla iz službe:)

Anonimni pravi ...

najlepša hvala.. firbcu je zadošćeno;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails