08 oktober, 2008

Jack, Homer, Garp... ali kar John?

Jonh Irving piše za moj okus res lepe zgodbe. In če mi ne uspe dokončati knjige mojega letošnjega poletja Until I Find You pa sem si zvečer našla čas, da sem si pogledala The Cider House Rules.
Fim je res lep. Na trenutke se sicer težka zgodba tko lepo odvije, da je kar mal surealistično. Če je treba, včasih kdo da ta račun tud umre. Pa je konec nečesa in se gre naprej. V resnici je ponavad mal težje.
Ampak kar mi je pri Irvingu najbolj všeč, je to, da so vsi junaki na nek način kul, v redu, noben v resnici ni bad guy, noben res good guy. Tle se res najdema, da se bereva tud če dolg traja in se vmes nabira na knjigi že prah. Torej če koga mika mal ameriške literature, kar pogumno. Med žepnicami najdete Garpov svet, s katerim se splača začet.

p.s. Čemu ta slikca? Gre za t.i. vrsto tatuja Rose of Jericho, ki ga obvlada mama glavnega junaka v Until I find you. Vrtnica z skrivnostnim popkom, ki ni ravno vsebinsko primeren za otroke, mi je cel mesec burila domišljijo. Ja, za tiste, ki ste bolj v botaničnih vodah to ime označuje tole skor da ne večno rožo (ko se jo naveličaš jo pač za par let mal posušiš):

Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails