26 oktober, 2008

Malo tu malo tam

Jesen je v svojem polnem zagonu in verjetno delovno mrzlico pred zaključkom leta občutite vsi, ki hodite v službe. Blogi pa samevajo :) Čeprav pogosto dobim idejo o čem bi vse pisala, se moje briljantne ideje že razblinijo preden pridem do časa za pisanja. Moj spomin je zadnje čase podoben spominu zlate ribice in včasih se mi že na ta račun dogajajo taki lapsusi, da zaradi zadreg razmišljam o strokovnem pregledu spomina. Škoda samo da znam vse teste za spomin že na pamet :)

In kaj se mi je v grobem dogajalo? V sklopu vrtinca službenih dogotdkov sem šla na četrti slovenski psihiatrični kongres nabirat točke in brezplačne kulije. No v resnici sem šla tja lačna novic o slovenskem raziskovanju, pa morem reči, da so bila kosila in večerje bolj dobre. Ne vem sicer ali se pri nas res vse tko na pol dela ali to samo tako zgleda, ker se noben v resnici ni zelo pretegnil za ta kongres (vključno z mano, da ne bo pomote). Moram pa pohvalit spremljajočo raztavo slik psihiatričnih bolnikov s celega sveta (vir), zabavna pa je bila tudi debata o dveh novih zakonih na področju psihiatrije (Zakon o duševnem zdravju in Zakon o pacientovih pravicah). Ne vem, če bo tako zabavno tudi, ko bosta začela veljati, saj so nekateri členi naravnost bizarni.


Da sem si po vseh strokovnih informacijah in dobrih narezkih osvežila duha in telo smo danes p tri pridne ritke tekle po ljubljanskih ulicah. Blo je super lušno in lahko rečem, da mi bi bilo samo žal, če ne bi šla. ZloZdaj pa spet na delo veselo...



3 komentarji:

Anonimni pravi ...

BRAVO!!!

Marko pravi ...

fletna frizura!

Simona pravi ...

hvala :) jz se pa skoz jezim nanjo, ko se nič ne da nared z njo... Ampak mal spremembe pa paše.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails