31 oktober, 2008

Post za punce


Zdaj, ko je za mano prva menstruacija, ko sem porabila en sam vložek in nič tamponov vam lahko vsem povem, da tale reč (menstrualna skodelica) deluje. Sicer je potrebno malo prilagajanja, ampak spomnite se svojih prvih poskusov vstavljanja leč ali tamponov. Pa bodimo bolj natančni:
Kontra:
  • draga na začetku,
  • zahteva mal več organizicije pri menjavi - beri tekočo vodo na WC-ju
  • treba se jo je navadit
  • treba jo je po vsaki menstruaciji prekuhat
Pro:
  • baje s s časom finančno splača, čeprav sem na hitro izračunala, da se mi bo zadeva obrnila šele v kakšnem letu, če jo bom pridno uporabljala.
  • bolj eko - glede na količine prodanih vložkov, so ti kar pridni zasvinjevalci našega okolja
  • ni beljena kot tamponi, ker je s silikona (za katerga učinkov na dolgi rok pa še ne vemo)
  • super za šport, ker si nič ne premakne in ne pušča...
Skratka, drage moje, če se boste odločile za poskus, si res preberite vse nasvete na njihovi strani, ker so po mojem mnenju zlo koristni. Ne rečem, da je dobra rešitev za vsakogar, ampak za nekatere, kot sem jz, pa na srečo je (komentarji zaželeni). In zdej, ko sem vse to povedala, lahko sam upam, da me ne napade kak always ali carefree lobi in razmeče stanovanje ali spusti gumo na avtu.

2 komentarja:

lili pravi ...

zanimivo, sem že razmišljala o tem, pa potem pozabila na vse skupaj. mogoče je pa čas, da zadevo sprobam.

Simona pravi ...

ja, probaj, pa boš vidla če ti odgovarja. Meni na srečo ja :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails