13 januar, 2009

Januarska


Sonce se je skrilo, smrekico smo pospravili, še vinčka ne kuhamo več. Mraz je tokrat res privil do konca, da so se vdale še poslednje rože na mojem balkonu. Ostali pa so očitajoči kupi dela na pisalnih mizah, kakšna dva meseca stare domače naloge za španščino in planer napolnjen z roki oddaj.

Kot ponavadi januarja spet letos vlečem motivacijo še iz prstov na nogah. Po mislih pa se mi že kujejo načrti o sladkih pobegih na kakšno fino potovanje. Uspelo mi je že prelomiti svojo edino novoletno zaobljubo, s da čisto zares ne bom več brala horoskopov, ker jim (čeprav me je to sram priznati) potem po nekem čudnem ključu kar verjamem.

Sem pa potem toliko bolj vesela, ko mi dolgočasne dneve razbijejo sladkosti, ki me spomnijo, da kako je lepo živeti. Še posebej zato, ker pridejo v kombinaciji s tistimi, ki mi največ pomenijo. Zato trikrat hura za novo bundo in kulski šoping z Jakom, čokoladno presenečenje v mojem hladilniku, kavice in telefone pa aerobiko na polno, da kljub januarski sivini ne pozabim, da se še kako živa.

Ni komentarjev:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails