31 december, 2009

Še zadnji letos

Ne bom niti poskušala zanikat, da je pisanje posta na zadnji dan starega leta le izogibanje stanju pred omaro in odločanju kaj bom oblekla. Večne dileme v treh glavnih kategorijah leče, pete in kikla. Vse bistveno izboljša mojo vizualno podobo in zmanjša udobje noči.
Potem je tu še zadnje letošnje vprašanje, ki ima prav tako svetovno ekološke razsežnosti, in sicer avto, kolo, taksi, bus, peš. Zadnjih izbir bodo veseli vsi, ki bodo z mano po polnoči, ker bom razigrano vesela, prve pa vsi tisti, ki bodo imeli z mano opravka jutri.
Medtem, ko moji možgani še kontemplirajo vse zgoraj opisano, lahko rečem še kako na čast staremu letu. Zbogom in hvala za vse fino, s čimer mislim: mojo krasno familijo in prijatle. Neskončna hvaležnost gre tud novi službi in novemu stanovanju. Neprecenljivi so bili prvi koraki po obljubljeni deželi (beri ZDA), prvi spusti s smučkami, prvi poskusi objavljanja člankov v tujih revijah (presenetljivo boleče izkušnje) in moj prvi tiramsu.
Želje za novo leto niso pretirane. Javno oznanjam, da nimam nobene potrebe po gostitvi različnih rodov žuželk v mojem stanovanju, vključno s trenutno zasedbo mušic (azilni postopek žal ni odobren). Od želja po objavi "the" članka že angele ušesa bolijo, ampak fino je imeti stvari na papirju. V teh letih si želim seveda že tud zdravja, trdnega spanca in dobre psihofizične kondicje. Pa letos po več letih enga konkretnega morja. Pa da mi rože ne povenejo, da mi sosedi ne težijo, da kdo avta ali kolesa ne odpelje, veliko sončka, narave, milosti vseh s katerim bom delala, pa lubezni, da bo kar pokalo. No sej vam pravim, poosebljena skromnost. Za vas pa vse to in še kaj več! Cmoke za celo drugo leto (če pa zmanjka pa pridte naokol :)!

4 komentarji:

Saša pravi ...

dej mi pošlji kako fotko s prekrasnim outfitom z beljenja :)

Simona pravi ...

seveda, res so neprecenljive :)

ana pravi ...

Noo, veš kaj ... a boš rekla, da kolonija z nami ni "ornk morje" al kaj?? Ccc ...
Hmm ... po pusice pa pridem kej ... ;)

Simona pravi ...

anči, kolonija cukrov je eno super dozivetje, ki ga za nič ne bi spustila. je lusno, malo morja, teka med vinogradi, veliko crklanja. Ampak tud neki dela in ponavad z vsemi šefi na kupu :)
ornk morje zame pomeni, da preberem vsaj tri knjige in grem vsaj petrkat na dan v vodo. Pivo se lahko pije že ob desetih in prepovedana je uporaba besed kot so: takoj zdaj moram.. :)
aja pa seveda pridi po pusice!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails