02 maj, 2010

Pomladne reforme

Vikend po okrevanju viroze je bil nadvse zabaven. Začel se je s prezgodnjim darilom za rojstni dan, in sicer kalilnikom kalčkov ter krasno obešanko za na moj sončni balkon. V levem kotu moje kuhinje zdaj klije zelena soja in seveda najbolj popularni alfa-alfa kalčki. Po dveh dneh že vidim svojo jutrišnjo večerno solato obogateno z mini poganjki. Ne kaže pa, da bo sojina semena kaj dosti naredila iz sebe. Teorija namreč veli, da je treba sojo pred kaljenjem pol minute blanširati. No moje pol je postalo dobra minuta, kar je za ubogo sojo mogoče preveč.


Drugega podviga je bila deležna pusta stena zraven famoznih poličk, ki bo odslej za vse letne čaše ostala pomladna. Moram reči, da je šlo lažje kot bi pričakovala in če bi moj olfa nož kaj rezal, bi šlo kot po maslu. Edino veliko vprašanje je pustilo korito polno lepila, ker mi ni bilo jasno, kam ga smem odvreči. Ko je tudi google zataji, me je rešil FB. Lepila za tapete na osnovi metil-celuloze lahko baje odvržemo v školjko. Pa naj me kdo popravi, če je drugače...

5 komentarjev:

Saša pravi ...

joj, kako se pa Jaka dela da dela! :)

krasne tapeta, lušna ptičja deska za rezanje.

bojana pravi ...

lepo lepo luštne tapetke...glede sojinih kalčkov pa je najboljše in garantirano uspejo, če jih namakaš v vodi tako dolgo da jim lupinica poči(cca 1.5 dni), potem jih daš v kalilnik in čakaš na življenje :) dober tek

Simona pravi ...

@saša: Jaka je res delal, kdo bi si mislil :) sam mal je odskočil, da se ne bi vidla njegova delovna oprema :) Aja, ni deska je kar pladen, da ti ne bo naslednjič treba šalce v rokah držat :)Pa bog ne daj, da bi kdo rezal po njem!
@bojana, hvala za super nasvet, ko sem zjutraj hrustala bohteče alfa-alfa, sem ravno razmišljala o namakanju soje. Dan pa pol praviš, ok.

Simona pravi ...

ah ja, bojana tvoj nasvet je super obrodil, razrastli so se tko, da je skor pokrov dvignilo :) Blanšira se jih pa pol, ko so že kaljeni, jejhatajej Simona!

bojana pravi ...

no lepo, me veseli, da ti je uspelo :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails