19 julij, 2007

Živa in zdrava iz New Delhija!

Dragi moji!
Najprej ful hvala za vse komentarje, res jih paše videt. Meni se res veliko dogaja, zato lepo po vrsti!

Najprej Istanbul. Ko smo prispele, sva se naredili neumni in zaprosili za hotel na letališču, čeprav naj ne bi bil vštet v ceno, in ja, dali so nama hotel s štirimi zvezdicami. Z nama je bilo se pet slovenskih plezalcev, ki so mogli prav tako en dan čakat na avion. V čast zastonj hotela smo si privoščili večerjo v povsem normalni restavraciji z ribami. Blo je ful dobro, pri računu pa smo skor skupi padl, cena je bila 710evrov!!!!! Po eni uri bunjenja in smo plačali polovico. Ja res dobr začetek, ki smo ga mogl zaliti s pivom.

Drugi dan sva imele v načrtu oged Istambula. Bilo je res noro lepo. Ze Modra mošeja me je čisto prevzela, potem pa Aya Sophia, ki me je pa res do konca zadela. Miks krščanske in muslimanske kulture, ti da misliti, kako je vse eno. Bilo mi je tako lepo, da bi lahko tam ostala cel dan!

Potem pa popoldne let v Indijo. Ko sva prispele ob treh zjutraj, sva mogle najprej na letališče za notranje lete, rekli so, da lahko takoj letiva na sever, cena je bla ok. Potem sva šle zamenjat denar in v tem času se je cena za let že podvojila. Tako sva vzele enega čez 4 dni in šle v New Delhi. Jaz sem kupla tudi povratno letalsko karto za Bangalore in plačala 100 evrov, kar je kr kul.
Potem sva šle v mesto in za 5 evrov našle sobo s kopalnico, ki ima sicer okno, vendar le-to gleda v jašek. Ščurkov ni, rjuhe so usrane. Potem sva prižgale tv in delale trebušnjake (res sva nore: po noči brez spanja in več urah organizacije). Kar naenkrat sva padle v komo. Zdej sva naspane, uspelo nama je urediti pot za jutri, da greva pogledat Taj Mahal. Sicer je vse zelo težko uredit, ker ti vsak drug tip na ulici želi "pomagati". Ne veš, do katere mere jim lahko zaupaš, ampak če se vsaj malo ne popustiš ne prideš nikamor. Zelo so užaljeni, če pokažeš nezaupanje (povsem drugače, kot sm navajena).

Okusile sva tudi že prvo indijsko hrano, prosile za čisto nič pikantno, pa seveda ni šlo. Bil je tofu v sladki omaki, jak!No pojedle sva lepinje, ki so bile zraven in probale čudn jogurt, ki bi bil užiten, če ne bi bilo v njem dveh tretjin sladkorja.

Tukaj je vroče, smrdi, včasih kar sapo loviš, smeti so po tleh, vse je usrano. Med vsem tem se sprehajajo čudovite zenske, oblečene v sarije kot bi bile v večernih oblekah, tekajo cortkani otroci... Med meglicami smradu vidiš čudovite zelene parke, ker zaradi monsuma vse ful poganja (na sreco danes se ni deževalo). Meni je tako noro, da vam ne znam opisat. Ne vem od kje ta ljubezen, na srečo so me je prejšnja potovanja precej pripravila na razmere v Deliju. Res sem vesela, da sem tu. Škoda le, da sem brez vas, ampak saj 40 dni hitro mine...

Poljube!

10 komentarjev:

Unknown pravi ...

čisto prava frajerka! Še New delhi ti ne more do živega.

v slabem smislu mislim..
fajn da uživaš!

Aloo,

kva se ti dogaja, ne morem verjet. Zakaj niste pobegnil unim ciganom, pa ne-bi nič plačal? Majku jim ....

UUUUUU ka boš uživala, noro. Ej dej se po ulici mal der: Deeeeeeeennnnnnniiiiisssssssss

Aja, pa dej k boš šla u kakšno molilnico, al pa mošejo, al pa cerkvo, al pa tempelj, . ..no nema veze, ...skratka k boš obisklala božji hram, dej zmoli kakšno za mene;sej veš, ubogi študent pa to.

Ejo punce iz LJ, a bomo mi tud kej čofotal po mestni plaži (beri kavarna Maček), k ta vročina je čist nenormalna??

Denis vas gleda

nina pravi ...

uuu... draga moja, ti kr zavidam, pa ceprav umazane rjuhe in neznosni smrad:) pazi nase lupcka

Unknown pravi ...

Draga moja, kok ti pa zavidam....
uživaj kolikor se da - še zame in pridi kmalu :)

A ja pa še to
ta grozna vročina tu me ubija -grem na morje :) in se ti javim ko pridem nazaj.

Saša, Denis - pivo v mačku bi pa seveda pasalo, še posebej, če se bo vročinski val nadaljeval.

Marko pravi ...

Živjo, deklca! dobrodošla na cilju... cela avantura. Vidim, da je to res prava stvar zate, še smrad te ne odvrne :) Uživaj dalje, vroče je verjetno tako tebi kot nam.

BOJANA pravi ...

no lepo da si vesela in zdrava na cilju oz. se premikaš proti njemu...
ne morem verjet, da so vaju hotl tako na... jes bi jim verjetno začela grozit, da jim lahka vse vrnem ...sicer ne v isti obliki.. jim pa vse tam pustim, takoj, sam prst v usta dam pa je...čeprav bi blo sicer mal neokusno...sam bi se tudi pol verjetno mal zamislali, koga bojo okol prenašal...
Neč mal sem se mogla pohecat, upam da res lepo uživata, pa pozabta na svinarijo.
pa pa

Unknown pravi ...

Hej, si se pa posvetila svojemu blogu, in to ze pred odhodom. Zelo vesela, da uzivas in da imas funkcionalen venski sistem. Meni v vrocinskem valu otekajo noge kot kaki nosecnici. Kako bi mi sele v New Delhiju... Ceprav bi z veseljem sla v shopping po sarije in zapestnice...

Andreja

Jaka pravi ...

men se sploh ne da brat tvojga bloga!